Minggu, 22 Juli 2012

Setem Kad Ucapan Perayaan Tidak Lebih 50g Hanya 50 Sen - Pos Malaysia

Sempena musim perayaan, Pos Malaysia hanya mengenakan kadar 50 sen bagi mengepos semua kad ucapan perayaan yang tidak melebihi 50 gram ke semua destinasi dalam negara.

Tawaran tersebut akan bermula esok sehingga 16 Feb tahun depan yang meliputiperayaan Hari Raya Aidilfitri, Deepavali, Krismas dan Tahun Baru Cina, menurut Ketua Pengawai Eksekutif Kumpulan Pos Malaysia Berhad, Datuk Khalid Abdul Rahman dalam satu kenyataan di sini, Ahad.

Beliau berkata, tawaran istimewa ini akan membolehkan rakyat Malaysia menghantar lebih banyak kad ucapan kepada sahabat handai dan sanak saudara pada kadar lebih rendah berbanding pos biasa.

"Kadar rata pada musim perayaan itu adalah 16 hingga 28 peratus lebih murah berbanding pos biasa yang beratnya tidak melebihi 50 gram," katanya.

Beliau berkata, orang ramai digalakkan mengepos kad-kad ucapan Hari Raya Aidilfitri sebelum 13 Ogos ini bagi memastikan kad ucapan yang dihantar tiba kedestinasi sebelum sambutan Syawal.

Untuk maklumat lanjut, pelanggan dinasihatkan untuk menghubungi Pos Malaysiadi talian 1-300-300-300 atau di www.pos.com.my atau mendapatkan maklumat lanjut dengan berkunjung ke pejabat pos berdekatan.

- BERNAMA

0 komentar:

Posting Komentar


Top