Senin, 23 Juli 2012

Acer Aspire S5


KETEBALAN komputer notebook yang ditawarkan di pasaran adalah antara faktor penting yang dititik beratkan pengguna ketika memilih model pilihan mereka.

Kriteria itu perlu diberikan pertimbangan khususnya di kalangan pengguna yang sentiasa bergerak dalam melaksanakan tugasan harian sama ada di pejabat mahupun untuk kegunaan peribadi. Menyedari hakikat itu, Acer Inc memperkenalkan model terbarunya Aspire S5 yang mana produk komputer mudah alih setebal 11 milimeter yang disasarkan untuk semua segmen pengguna.

Lebih menarik lagi, Acer Aspire S5 berjaya menggondol anugerah Produk Terbaik pada Pameran Elektronik Pengguna 2012 yang diadakan di Las Vegas, Amerika Syarikat, Januari lalu.

Reka bentuk anggun S5 yang diperkenalkan bagi menyokong ciri nipis adalah komputer notebook moden yang mempunyai nilai pasaran menyeluruh, fungsi menepati kehendak pengguna dan inovasi terkini.

Pengurus Besar Acer Sales & Services Sdn Bhd, Ricky Tan berkata, S5 adalah produk notebook yang dihasilkan dengan menitik beratkan aspek prestasi dan reka bentuk canggih.

Beliau berkata, bagi memastikan pembangunan notebook Acer sentiasa memenuhi kehendak pelanggan, penyelidikan dan pembangunan produk yang berasaskan inovasi serta reka bentuk pintar akan dilakukan secara berterusan.
Sementara itu, apabila dinilai berdasarkan prestasinya, S5 didatangkan dengan Teknologi Pantas Thunderbolt iaitu komponen utama yang diketengahkan untuk menyokong kepantasan operasinya.

Dalam erti kata mudah, S5 adalah notebook yang mampu menepati keperluan produktiviti membanggakan.

Untuk kegunaan di pejabat dan di rumah, S5 adalah produk paling sesuai dimiliki berdasarkan teknologi sokongan internet dan pelbagai fungsi yang stabil.

SPESIFIKASI:

Pengeluar: Acer
Model: Aspire S5
CPU: Intel Core i5-3317U (Ivy Bridge)
Kelajuan CPU: 1700 Mhz
Grafik: Intel HD 4000
Sistem operasi: Windows 7
Saiz paparan: 13.3 inci (1,366 X 768)

Jenis skrin: LED
RAM: 4,096 MB
Flash: 128 GB
Berat: 1,200gm
Dimenasi: 324 x 15 x 227 mm

0 komentar:

Posting Komentar


Top